Congrats to France, looking forward to seeing you exit at the group stages in 2022.
strawberryshorts curtiu isto
unicorn-neymar reblogou este post de sogehndiedeutschen
sogehndiedeutschen reblogou este post de arduango
uproarinencore curtiu isto
morska-vjestica reblogou este post de arduango
arduango reblogou este post de leroyasane
leroyasane reblogou este post de leroyasane e acrescentou: We are a year out from this!
isveclibaterist reblogou este post de russia2018-moments
peachysara curtiu isto
spacegrrrl curtiu isto
goldandgloom reblogou este post de holdthelinekroos e acrescentou: DRAG THEM
loftuscheek-fc reblogou este post de astonmartinseb
chioesevigny curtiu isto
robbosfc curtiu isto
petri-cheers reblogou este post de astonmartinseb
samithedaydreamer curtiu isto
astonmartinseb reblogou este post de queerapollo
bashbabe curtiu isto this will always be relevant I still cry for Germany