nerd-onthe-loose:

Me waiting another 4 years for the World Cup to see my team lose to then support various other teams that also end up losing.

image

Originalmente publicado por liamspencers

show notes
  1. isveclibaterist reblogou este post de russia2018-moments
  2. warten-spiel reblogou este post de russia2018-moments
  3. louisy2014 reblogou este post de nerd-onthe-loose
  4. bluejeanstrash reblogou este post de 21chrysanthemums
  5. 21chrysanthemums reblogou este post de drnush30
  6. yellowclouds4 reblogou este post de yellowclouds4
  7. thesecondstartotheright5 reblogou este post de leroysane10
  8. oscardossantos reblogou este post de szczesny
  9. nerd-onthe-loose postou isso