ramosalaplaya:

ain’t nobody got time to feel sad about the total absence of a world cup in 2018 when copa américa will start in less than a year!!

show notes
  1. miumiuglrl reblogou este post de ramosalaplaya
  2. theeboywiththecurls reblogou este post de ramosalaplaya
  3. parisaintgrrmain-blog reblogou este post de kingsalahmo
  4. isxbxlx reblogou este post de ramosalaplaya e acrescentou:
    πŸ’šπŸ’›πŸ’™
  5. nialer reblogou este post de messibot
  6. p00r0ldj0hnnyray reblogou este post de ramosalaplaya
  7. memoryofalifetime reblogou este post de eatsleepandsing
  8. whoevershakesupthisworld reblogou este post de messibot
  9. thehouseofevangelista reblogou este post de messibot
  10. marionacaldenteys reblogou este post de messibot
  11. ramosalaplaya postou isso