ashwinderegg:

the worst part of being a football fan is not losing games, its losing players 

show notes
  1. ouii-oreos reblogou este post de m-e-h-a-k
  2. trishlovelace reblogou este post de schnaf
  3. sky-is-the-limit reblogou este post de mullendowskix
  4. mullendowskix reblogou este post de mgoetzinho
  5. sleptonthemoon reblogou este post de mgoetzinho
  6. mgoetzinho reblogou este post de pierrles
  7. uniquehoneyxo reblogou este post de niklasuele
  8. lil-hoe-notapeepfromthisbitch reblogou este post de nabilfekir
  9. nikki-says-hi reblogou este post de bellerinzinho
  10. known-to-self reblogou este post de nabilfekir
  11. nabilfekir reblogou este post de joanjordans
  12. joanjordans reblogou este post de itsadrizzit
  13. brilloletra reblogou este post de ashwinderegg
  14. sandy-curls reblogou este post de flavenne
  15. hazard-fc reblogou este post de rfirminos
  16. football-obsession reblogou este post de bayernsnutella
  17. knitpurlgoal reblogou este post de bayernsnutella
  18. introverted-as-fuck reblogou este post de jory826
  19. ashwinderegg postou isso